Gyakran ismételt kérdések

RENDELÉS

A baseusshop.hu webáruházban a rendelés menete a következő:

1) rakd kosárba a kívánt terméket, termékeket
2) miután minden megvásárolni szándékozott termék a kosárba került egyszerűen nyomj rá a »Kosár« gombra
3) Válaszd ki a szállítás lehetőségek közül a neked megfelelőt (személyes átvétel boltunkban/házhoz szállítás), majd a »Tovább a pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelést.
4) Tölts ki pontosan a megfelelő számlázási (cég esetén adószám kötelező!)/szállítási címet. Ha már visszatérő vásárló vagy és van fiókod, akkor adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz.
5) A rendelésedet a »Megrendelés elküldése« gombbal véglegesítheted.

Nézz fel a rendelésnél megadott email fiókodra. Ha helyesen adtad le a rendelést, akkor mindenképp kapnod kellett tőlünk egy rendelés-visszaigazoló emailt.
Amennyiben kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad le, módosítanád, abban az esetben ügyfélszolgálatunkat hétköznap (10.00-18.00) és szombaton (szombat 9.00-13.00) elérheted a +36 (30) 570 8552 telefonszámon vagy az info@baseusshop.hu vagy a baseusshopkispest@gmail.com e-mail címen.

FIZETÉS

Utánvéttel: A futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Azonban nem minden futárnál van lehetőség a bankkártyával való fizetés. Erről a csomagodat szállító futártól tudsz érdeklődni.

A hivatalos számlát minden esetben a rendelésed mellé tesszük a csomagba.

Természetesen vásárolhatsz cégre is webáruházunkból, ebben az esetben kérjük, hogy a cégnév, illetve az adószám mezőt töltsd ki a rendelésnél. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy csak Magyarországon bejegyzett és itt működő vállalkozásokat szolgálunk ki.

SZÁLLÍTÁS

Házhozszállítás futárszolgálattal: 1.600 Ft

Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén belül bárhová kiszállítja szerződött partnerünk! A rendelésed feladásakor értesítünk email-ben, hogy a csomagod átadásra került a futárnak, vagyis szállítás alatt van.  A csomagodat ezt követően -a termék rendelkezésre állása esetén- 72 órán belül (3 munkanap) szállítják ki. Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot!

ÁLTALÁNOS

A baseusshop.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolású termékek.

Bármilyen termékkel kapcsolatos meghibásodást, reklamációt, ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod bejelenteni, az info@baseusshop.hu vagy a baseusshopkispest@gmail.com címre küldött e-mail formájában csatolva a „Hibás termék bejelentő dokumentum” kitöltésével: https://baseusshop.hu/wp-content/uploads/2020/11/bejelento.pdf. Ezt követően kollégánk email-ben vagy telefonon felveszi veled a kapcsolatot.

Nem találtad meg a keresett információt? Szeretnéd ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szükséged egy termékkel kapcsolatban?
Keres bátran!
Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Email: info@baseusshop.hu vagy baseusshopkispest@gmail.com

Telefon: + 36 (30) 570 8552
Személyesen: 1193 Bp., Üllői út 264.

Az Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10:00-18:00, szombaton 09:00-13:00 között fogadja Vevők / Felhasználók kérdéseit.

Az elállási jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják. Ha eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, vigyázzunk rá, óvjuk meg, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket megrongálta, illetve abban kárt tett.
Nem illeti meg az elállás joga a Fogyasztót különösen, de nem kizárólagosan az alábbi termékek vonatkozásában:

  • kibontás után, zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, fülhallgató, headset valamint számítógépes szoftver esetében,
  • olyan áruk értékesítése esetében, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően szétválaszthatatlanul keverednek más termékkel,
  • gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg. Ezáltal a felbontás és kipróbálás lehetősége, számukra érvényét veszti.

Kizárólag – tőlünk vásárolt – dobozával és blokkal (vagy számlával) együtt visszaküldött vagy visszahozott termékeket tudunk fogadni garanciára!
Jótállás:
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel, vagy ennek hiánya esetén a fogyasztó számára kiállított fizetési bizonylattal (számla vagy nyugta) érvényesíthető. A kötelező jótállás kizárólag a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékcsoportokra érvényesíthető 10.000 Ft eladási ár felett.

Elállási jog:
A vásárlókat a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
Az elállási jog gyakorlása megoldást jelenthet olyan esetekre is, ha nem azt a terméket kaptuk meg, amit megrendeltünk, vagy ha az áru hibás.
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk, azaz a webáruházban vásárolt terméket visszaküldjük a kereskedőnek. Ezesetben -termék visszaküldése esetén- kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.
A termék eladóhoz való visszajuttatásának a költsége azonban a vevőt terheli.
Emellett a vásárlóknak tudniuk kell, hogy az elállási határidő alatt a termék tényleges használata miatti (tehát nem a kipróbálás miatti) értékcsökkenést meg kell téríteniük az eladó részére.